Jouw bedrijf in het nieuws

Vertel jouw verhaal in een persbericht, blog of nieuwsbrief

Blogs, persberichten en nieuwsbrieven

Jouw organisatie in het nieuws

Elk bedrijf heeft met enige regelmaat nieuws te vertellen, bijvoorbeeld over een nieuw product, een jubileum of een nieuw pand. Het versturen van een persbericht aan de relevante media is een doeltreffende manier om dat nieuws bij het grote publiek onder de aandacht te brengen. Vanuit mijn journalistieke achtergrond schrijf ik het persbericht zodanig dat het pakkend, helder en onderscheidend is. Voorbeelden vind je hier en hier.

Een goede manier om bezoekers naar je bedrijfswebsite te trekken én je professionele expertise te laten zien, is het bijhouden van een blog. Aan de hand van input van de ondernemer kan ik als 'ghostwriter' bijvoorbeeld zijn visie op ontwikkelingen in de branche weergeven. Je scoort hoger in de zoekmachines, je geeft relaties meer reden om jouw website te bezoeken en je laat zien dat je weet waar je het als ondernemer over hebt. 

Het versturen van een periodieke nieuwsbrief kan eveneens een goede manier zijn om het contact met klanten en relaties te onderhouden. Heb je regelmatig iets bijzonders te vertellen over je bedrijf of nieuwe producten en diensten? Mede dankzij ervaring met verschillende systemen kan ik de nieuwsbrief voor jouw bedrijf verzorgen.